lördag 5 februari 2011

Slutet på januaris arbetsschema

Så blev det fredag, sista dagen på min överbokade januarimånad. Resten av februari kommer Ponte inte att jobba i närheten av så många timmar för det visade sig inte fungera när man har så dålig karaktär att man hela tiden skiter i att åka hem.

Var trött och sliten när jag kom till jobbet, öppnade och kom fram till att det bara var 15 timmar tills jag fick åka hem. Hade en lugn eftermiddag, ögonlocken var nu mycket tunga. Men så rasade det in 16 lesbiska damer och så började festen.

Imorse när jag kom hem var det otroligt skönt att ramla ner i sängen och sova 10 timmar.

Har idag lagat några matlådor och snart är det läggdags. Imorgon blir det brunch i den Vilda baren!

2 kommentarer:

Kim sa...

Jag älskar matlådemän. Puss.

Ponte sa...

När man har tid så gör man givetvis det.