onsdag 16 februari 2011

Nya skor

På lördagen vaknade jag och var lite kass i kistan, men tänkte att det går säkert över. Åkte till ett 16-timmarspass i den Trevliga baren. Det blev en stilla och tråkig lördagskväll och kistan var kass hela dagen. Är väldigt bubblig och måste på toaletten för att fisa då fast substans riskerar att följa med, klart oläckert. Har tänkt på det och kan inte se något annat konstigt i matväg än drygt 500 g vindruvor.

Mitt onda ben var bra igen (redan på torsdagen) eftersom jag fått vila det i två dagar.

Sent på kvällen blev det konstigt. Den lite tradiga farbrorn dök upp och berättade högt för sin bordsgranne att killen på andra sidan var sexig. Innan han visste ordet av det var den tradige farbrorn framme och klämde på killen (28 basst) för att visa att han behövde dra upp byxorna. Sedan blev det värre och Ponte blev bara trött på dem. Efter stängning blev det hemåkning.

På väg till jobbet på torsdagen tittade jag förbi en liten butik och investerade mina surt förvärvade slantar i ett par nya cowboyboots.



Använde dem under 9 timmar i baren innan jag kände av mina fötter allt för mycket, men är nöjd med köpet...

Inga kommentarer: