onsdag 16 februari 2011

Ponte ville inte

På måndagen blev det ett extra kvällspass i den Vilda baren. Det var kanske inte så festligt, men någon man i 45-årsåldern drog ner några riktigt snabba öl för att dricka sig modig. Sedan slet han av sig alla kläderna och fick med sig en av stammisarna på herrarnas.

En timma senare ville han återigen ha med sig stammisen, men han vägrade. Efter långt tjatande ville han istället att jag skulle knulla honom, var inte intresserad. Han ville stanna efter stängningstid, det fick han inte och när jag tillslut fått ut honom genom dörren hittade jag hans nycklar och tröja på golvet. Så han fick dem då han bankade på 5 minuter senare.

Vidare till Dansbaren där jag satt som en av två kunder innan det bar av hemåt. Missade precis bussen hemåt från stationen, började gå och halvvägs spökade min mage så jag fick halvspringa hem för att inte skita på mig (för att vara rak och ärlig).

2 kommentarer:

Kim sa...

Jag upprepar mig själv: det händer så mycket där borta!

Ponte sa...

Det gör det...