söndag 6 februari 2011

Dagens fråga

Fick idag ett meddelande från en person utan ansiktsbild

Han - Var det inte du som stod i baren på den Trevliga baren i torsdags?
Jag - De stämmer
Han - Kommer du ihåg mig, jag hade röd skjorta och köpte en Classic?

Tror jag haft ca 200 personer på besök i baren torsdag och fredag, classic är den näst mest sålda ölen, hur skulle jag kunna komma ihåg någon som köpte 1 (!) öl i torsdags?

Kommer på rak arm bara ihåg två personer som jag inte sett förr och det var för att den ene var klart annorlunda och gick strax innan jag stängde i fredags. Den andre gick sent fredag kväll och var väldans sexig samt cool på ett läckert sätt.

Gäster lägger man i närminnet och när de stängt dörren efter sig är de borta ur mitt minne. Stammisar är ju givetvis något helt annat. Hade han haft en ansiktsbild på sin profil så kanske jag hade känt igen honom, men röd skjorta säger mig väldans lite... Är antagligen en dålig bartender.

2 kommentarer:

Kim sa...

Alla ansiktslösa typer ska smaka på käppen.
Så är det bara.

Ponte sa...

Minst sagt!