lördag 24 februari 2007

Mer heta läderlatinos i mello

Så var deltävling 4 avgjord, gillar Andreas outfit som den lädernörd man är. Annars måste jag säga att startfältet 2007 inte var så bra, är alla bra låtar skrivna redan??? Nu får man lägga sig i soffan och läsa om någon Tom Clancy bok eller kanske läsa klart sex tips for gay guys, den är rätt bra eller iallafall tänkvärd...

Har spanat på en skitsnygg latinokille i Köpenhamn ett par gånger och ikväll var han inne på min profil på Boyfriend. Trodde han var runt 25, men han är 18... För mycket lammkött, vid min höga ålder kan man dra på sig hjärtinfarkt för mindre. Men snygg är han minsann, det ska gudarna veta. Nej, nu får man dra in tungan och gå vidare...

4 kommentarer:

Anonym sa...

men haha! Du är ju ung.. 18 är väl ingen fara?
Det är ju den mentala åldern som spelar roll.

Kim da Costa sa...

Latinos rular. Lammkött gör det icke.

Ponte sa...

Tennis - mentalt brukar jag uppskatta min ålder till 17 ibland och 92 andra dagar... Snart är 18-åringar lammisar även för dig!

Kim - När man är så albylblek som mig, så matchar det med lite färg och latinos är sexigast...

Anonym sa...

Mmm... latinos. ;-))