fredag 23 februari 2007

Blind date mitt i veckan

Har småchatat lite på Gayromeo ett par veckor med en kille från sydostasien som är här i Skåne och jobbar ett tag. Så vi bestämde igår att vi skulle träffas och ta en öl. Han lät så snäll och mjuk och trevlig på telefon, och vi hade sedan en rätt trevlig kväll. Jag blev hembjuden på te, vilket är något jag inte kan tacka nej till.

Vi kom in på hotellrummet, vattenkokaren sattes igång och glömdes snabbt bort, hångla i soffan är en bättre kvällssyssla än att dricka te tycker jag. Fast jag hade bestämt att INTE hamna i säng med honom, så hade jag lite svårt att låta bli, så det slutade med några timmars hångel i soffan, 4 timmars gosa och halvslumra i sängen, 10 mins promenad hem, göra sig iordning, åka till jobbet och känna sig som en halvpigg 90-åring idag.

Han är rätt kul, ganska sexig och riktigt mysig att förspela med, ser fram emot ett rejält förspel igen ikväll eftersom vi ska dejta igen... Hunky Kim, hoppas den här mängden smarriga detaljer är tillräcklig, eller?

4 kommentarer:

Rexxie sa...

Aha, man kan alltså ställa krav på hur detaljerad redovisningen skall vara? I så fall vill vi ha en fotoblogg....

Ponte sa...

Folk gillar inte att få en stor snoppbild rakt i ansiktet har jag hört, så man får nog hålla sig uteslutande till verbala övningar så inte någon blir djupt generad...

Anonym sa...

åhh guuud .Hångel är så trevligt!

Ponte sa...

Tania, det finns inget som klår riktigt bra hångel eller grovhångel enligt min ringa åsikt...