fredag 2 februari 2007

Dilemma

Nu har jag ett mycket svårt val framför mig, Köpenhamn eller inte Köpenhamn ikväll.

Jag kan ha skitkul där, men sabbar hela min lördag som jag tänkte använda till strategispelande. Jag blir inte så värst bakis, men är man hemma vid 8 snåret lördag morgon så är man inte ur sängen före 2 och dessutom är man trött hela eftermiddagen och kvällen.

Å ena sidan, kul och bus
Å andra sidan en bit att åka + förstörd lördag och kostar en del pengar

Dessutom är jag lite trött redan nu... Och en massa helger i rad som fullgubbe är kanske tillräckligt? Snacka om svårt, man får ta ett snabbt besök hos sin personliga Astrolog och fråga om man kommer träffa något tillräckligt spännande för att offra en dags strategispelande...

Jag kommer få en ny erfarenhet och ett välkommet ekonomiskt tillskott står det i mitt horoskop idag, det senare har vi inte sett nått av ännu och om den nya erfarenheten inte är smaken på grytan till lunch eller att jag har olika glödlampor i mina två skrivbordslampor, så har jag inte fått den heller. Kanske ska man ta en runda till CPH bara för att infria sitt horoskop... Ni lär få veta hur det gick (om det nu är någon som läser det vill säga).

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev det Köpenhamn? Jag hade en riktig bajskväll... :-(

Ponte sa...

Klart jag åkte! Se till att bara ha roliga kvällar, de är de bästa!!