onsdag 28 februari 2007

Masochist

Gud så trött jag är idag, det där med sömnlöshet verkar vara nått som går, andra har också drabbats. Ska ut och fika med någon okänd förmåga ikväll, hoppas det blir trevligt, men jag SKA avstå från att låta det hela urarta. Inget tedrickande den här gången, bara en latte och en semla, eller en kladdkaka med vipsgrädde, eller nöttoppar, eller äpplepaj med vaniljsås, eller en kanelsnäcka med megamassor av kladd i mitten??? Inte dåligt att ha dragit på sig beslutsångest 6 timmar innan man kommer till caféet. Ponte, för h-vete, ryck upp dig gamle man!

Nu har snart halva arbetsveckan passerat, vet om man ska boka in en dejt imorgon (en dejt MED te) eller om man ska avstå, känner ärligt inte för det har fortfarande blåmärken runt bröstvårtorna pga mindre skonsam behandling sedan förra veckan. Det gjorde inte så otroligt ont då, men jag kunde inte sova på mage på 2 nätter efter. Nåja, är huvudet dumt får kroppen lida, men jag avstår från sådan masochistbehandlig framöver. Jauxx, säger jag bara...

Inga kommentarer: