lördag 13 mars 2010

Ormgrop i baren

Varning: Personer som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

För första gången sedan jag börjat jobba i CPH åkte jag på en ren nöjestur i söndags. Nådde baren med den trevlige bartendern för att få en fördrink. Träffade på någon av de jobbigare bekantingarna. Men vi tog sällskap till den Vilda baren för att bruncha. Samma mat som alltid (dvs ungefär som mina gratisluncher på jobbet), hade turen att få en sittplats bredvid en trevlig bekanting, vi hade dessutom skinnbyxorna på båda två, så det passade ju bra. Plötsligt small det till när någon tappade sin kukring mitt under ätandet...

Efter måltiden började bekantingen och den gamla runda farbrorn bredvid honom att reta varandra, mycket kul att höra på. Själv träffade jag på trekantskyssaren som dök upp ovanligt tidigt. Vet inte om det ens dröjde 5 minuter innan han plockat av sig tröjan och ett tag senare hade han övertygat 5 andra (inkl lilla mig) att också göra det. Men eftersom maten fortfarande stod framme blev det inte mer än bar överkropp. Då dök en jobbig människa (jättefemi, mansslukerska och ful som stryk). Turligt nog räddades jag av trekantskyssaren, har lite svårt att säga nej ibland ju, man vill inte såra folks känslor...

En annan kille som jag ibland ser ute men som är ungefär lika spännande som mig (dvs som en koffert) tog plats tillsammans med oss, och den andre trekantskyssaren tittade också förbi. Då plockades maten bort och det satte igång ormgropen i vår sida av baren. Det sögs, knullades och någon blev nerkissad medan han sög. Fick flytta på min väska för att den inte skulle bli alltför våt. Det var väl 5 lemmar som visades upp och smakades på och 2 hål blev nyttjade varav det ena tydligen mycket slappt. Till saken hör att han hade samma frisyr som killen jag fistade för ett par veckor sedan...

Efter mindre än en timma var alla sexuella aktiviteter som bortblåsta och folk började att traska hemåt, det gjorde inte jag. Istället fortsatte kvällen under lugnare former. Det blev visst lite tafsande på olika håll och kanter men inte mer tror jag.

4 kommentarer:

Kim M sa...

Detta inlägg gjorde min måndagsmorgon...

Ponte sa...

Hur var den förövrigt?

Kim M sa...

Den var rätt jobbig. Seg. Stressig. Och inte minst väldigt mycket måndag.

Ponte sa...

Usch för väldigt mycket måndag...