lördag 6 mars 2010

Nyfrissad

Klippt blev jag... En ny förmåga tror jag, och eftersom han knappt talade svenska var jag lite orolig för resultatet. Men det visade sig bli bra iallafall. Han var enormt lätt på handen och ganska femi araben som klippte. Hade han frågat så kanske jag hade ställt upp och betalt i natura...

Dessutom friserade han mina buskiga ögonbryn och rakade lite på öronen också för säkerhets skull. Hörde annars en tokrolig historia under gårdagens kontors afterwork. En av kvinnorna hade vägrat att klippa sin ex. Det var nämligen så att under tonåren hade hon klippt sin bror (en gång) och känt den sega känslan av sax som kämpar sig igenom örsnibb. Hon ser sig själv klippa i hans öra men slutar inte förrän han skriker.

Så var det lördagskväll och Ponte sitter hemma, det ska bli strategispel nu!

2 kommentarer:

Kim M sa...

Fint att höra att även brynen fick sig en omgång!

Ponte sa...

Jodå, de är inte alls lika buskiga som innan...