måndag 22 mars 2010

Ännu en brasilian

Så här slutade fredagen för 10 dagar sedan.

Efter lite mat i början av fredagsnatten traskade jag åter till Bastuklubben. Kom in, traskade runt lite, inget spännande alls, så jag funderade lite på att åka hem. Bestämde mig för att skriva ett inlägg först (då var klockan tydligen 4:41). Fick en fin långhårig sak vid den andra datorn. Först spanade han in mig, men sedan verkade han ointresserad. Ponte valde då att stanna en stund till.

Tog en liten runda och träffade på en machoarab (en sådan med attityd) som fick en liten omgång och tackade när han kommit. Traskade sedan åter till lobbyn och killen med det långa håret var kvar. Började snacka lite med honom och det visade sig att det återigen var en brasilian. Blev lite fundersam, vet ju att brasilianer och min hals inte är någon vidare kombination.

Hur som helst så slutade han datra, tog min hand och så begav vi oss till ett bås. Efter en del sexuella aktiviteter (inget jättevilt eller jätteömt men ändå), låg vi kvar och gosade en timma. Vilket underbart hår den killen har. Vill träffa honom igen…

Så var det läge för mig att åka hem och jag brukar inte vara så nykter på hemvägen, men det hade ju också varit en kväll med ovanligt lite alkohol plus en 4 timmars paus på slutet, så det kändes bra. Sådan blev min helg…

2 kommentarer:

Kim M sa...

Vad fick araben för "omgång" exakt?

Ponte sa...

En snabb liten "nakenlek" kort och gott