tisdag 12 oktober 2010

Killen med de mörka ögonen

Begav mig till Morgonvärdshuset och träffade på en mycket märklig dam som tydligen var psykolog, men med väldiga fördomar om enskilda människor. Hon drog i mina ögon mycket konstiga slutsatser över folk som kom in. Orkade inte med henne utan traskade till nästa bar.

Där träffade jag några trevliga stammisar och den öl jag tänkte ta blev plötsligt till 4 eller 5 (alla utom den första gratis). Kom på att jag inte orkade stanna utan fortsatte till den Vilda baren istället. Träffade en trevlig kompis som jag spenderade några timmars barsnack tillsammans med. Kom fram till att jag egentligen inte borde, men sket i att åka hem och körde hela natten.

En av stammisarna skulle betala sin räkning och det visade sig att han köpt inte mindre än 55 (!) shots, imponerande... Stället närmade sig stängningstid och jag traskade vidare till Nattklubben. Inget intressant, men jag träffade killen med de mörka ögonen. Natten med honom finns dokumenterad här och här. Han verkade inte intresserad.

Traskade vidare till Dansbaren och träffade åter killen med de mörka ögonen. Nu var han mer intresserad, men jag kände inget stort behov av att försöka få honom i säng, så det rann ut i sanden. Sedan åkte Ponte hem...

2 kommentarer:

Kim M sa...

55 shots klarar Ponte på egen hand. Utan problem.

Ponte sa...

Inte en chans...