måndag 25 oktober 2010

Nej på teckenspråk?

Behövde aldrig fundera över turisten med det villiga svalget, han hörde aldrig av sig och det var kanske lika bra...

Annars blev det en hård helg på jobbet. Sov jättedåligt natten till lördagen och är idag sliten. Fick dessutom besked på att jag måste jobba imorgon, så min återhämtning efter helgen blev inte så lång.

Igår blev det utgång eftersom jag inte kan ta mig hem på söndagsnätter. Först en snabbis i den Vilda baren och sedan Dansklubben. En döv kille (som jag sett många gånger förr) ville absolut ha mig i säng, mycket svårt att säga nej, men fick tillslut skriva "Tack, men Nej tack" för att få honom att förstå.

En heteroman med skägg raggade också, men jag var klart ointresserad måste sägas...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Bra. Vi vet båda att du hade fått tråkigheter i trumpeten om du hade träffat honom.

Ponte sa...

Antagligen...