tisdag 12 oktober 2010

En tysk i säng

Efter jobbet förra måndagen gav jag mig av till den Vilda baren för att hinna få mig lite alkohol innan jag stängde. Där satt bla två tyska turister som frågade bartendern vad de skulle hitta på. Han föreslog Dansbaren och sa till dem att snacka med mig så jag tog dem med.

Sagt och gjort, jag tog dem med till Dansbaren. Den ena var mycket gåpåig och intresserad, den andre mer tystlåten och intressant. Det ena ledde till det andra och efter en stund blev det hångel med den tystlåtne. Det visade sig att han inte pussade utan snarare slickade. Kan berätta att hans tunga var kraftig och muskulös...

Vi tre fortsatte till Nattklubben som var rätt stilla. Den gåpåige tysken försökte ragga upp nått, men lyckades tydligen inte utan traskade till hotellet. Vi två som blev kvar, vi hånglade lite mer och promenerade sedan till hotellet.

Så hamnade vi i säng, återigen en sådan där värdelös dubbelsäng där de två delarna bara glider ifrån varandra. Ponte var med nedre halvan av kroppen i golvet en gång. Försökte pressa mig ner i hans säng, men det var inte så lätt, men jag fick ett par decimeter och sov på rygg med armen vriden över hålet så jag inte i sömnen skulle falla ner i hålet.

Efter ett par timmar bytte han sovställning och jag lyckades sno åt mig några extra centimeter och skedade honom den sista timman.

Efter ca 3 timmars kass sömn blev det lite sexande, men inget spännande, jag var plötsligt inte värst sugen alls... Han skulle då snart packa och göra sig iordning och jag passade på att tacka för sällskapat och traska iväg.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Den muskulösa tungan vet hur man gör en gosse glad.

Ponte sa...

Antar att det skrivs "vltr tng" i kontaktannonser...