söndag 6 mars 2011

Skdning, flaskslagsmål och kiss

På måndagen blev det kvällspass i den Vilda baren, mycket festligt och välbesökt, folk uppförde sig och hade trevligt. Efter att ha fixat med allt gick jag vidare till Dansbaren och satt av den sista timman tillsammans med 2 andra gäster.

Efter 5 timmars sömn blev det eftermiddagspass i den Vilda baren, knappt något folk alls. Kom på att det inte skulle bli någon lång dag så jag hoppade i cowboystövlarna för att försöka gå in dem. Det var dumt...

När avlösaren dök upp blev jag sittande och fick suga lite i baren (vi var väl 5 olika som hjälptes åt). Han som fick behandlingen var rätt nöjd tydligen...

Så orkade jag inte åka hem utan blev kvar och traskade till Dansbaren. Träffade en kille jag delat säng med, Ursäktaren. Det kan ni läsa om här och här.

Så blev det höga röster vid utgången och en kraftigare gäst ställde sig mellan de båda grupperna utan att få önskad effekt. Bartendern försökte få dem att gå och det hela slutade med att bartendern fick en flaska i huvudet, de stack, vi låste dörren, det blödde, polisen kom, chefen kom och vi traskade iväg.

Snackade en minut med Ursäktaren när vi kom ut och hängde med honom hem och sov i sked större delen av natten. Blev utslängd efter 7 timmar, han skulle nämligen till födelsedagsfest.

Tog bussen till tunnelbanan, åkte ett par stopp, begav mig till en pizzeria och åt frulle kl 2 på eftermiddagen. Tog buss till city, kom på att det var stammiseftermiddag i den Trevliga baren så jag tittade förbi till kaffe, kaka och en öl.

Fortsatte till en öl på den Vilda baren, men det blev så trevligt att jag sköt upp hemåkandet till kl 11 och det hela slutade med att jag stannade till stängningstid. Någon av stammisarna (jättefull) orkade inte gå på herrarnas utan kissade på golvet istället...

Fortsatte till Dansbaren där det också var rätt trevligt och tog första tåget hem...

Inga kommentarer: