lördag 26 mars 2011

Rejält med feber

På fredagen var Ponte lite trött, men till jobbet i den Trevliga baren skulle man ju. Det blev en rätt så lugn och tråkig fredag. Fick feber redan vid 8-tiden och vid 9 var den rätt hög. Hade tabletter med, så de knaprades och gjorde att kvällen avklarades.

Hade några roliga trevliga gäster mot slutet som tyckte jag skulle hänga med dem till Dansbaren. Var klart emot. Fixade iordning allt efter stängningstid och insåg när jag gick att jag skulle missa tåget med ett par minuter, så jag traskade trots allt till Dansbaren på lördagsmorgonen.

Efter det blev det tåget hem och promme i kyla och vind med feber, skakade så jag trodde nogon kroppsdel skulle falla av...

2 kommentarer:

Kim sa...

Käre vän! Ligg nu i sängen och invänta friskare tider!

Ponte sa...

Orkar inte, har tröttnat på hemmalivet