torsdag 31 mars 2011

Lemmar och rumpor

Är på jobbet just nu, har lite tråkigt, men gästerna underhåller sig själva...

Fredag-tisdag spenderades hemma i sängen eller i soffan. Tröttnade på eftermiddags-TV och trots att jag är sjukskriven ytterliggare en hel vecka var jag på jobbet redan igår. Det gick inte så bra dock. Onsdag, dagen före lön.

En radda folk dök upp i den Vilda baren, det blev shots till förbannelse, blev halvfull innan avlösaren kom. En prins albert visades upp, en amerikansk turist blev lite chockad och samtidigt frestad av naken rumpa och naken lem...

Kom på att jag skulle ta nästa tåg och det hela ledde till att Ponte kom hem kl 6 imorse rätt onykter.

2 kommentarer:

Kim sa...

Jag har aldrig sett en Albert IRL.
Lika bra tror jag.
Det gör ont i min kropp när jag ser eländet på bild.

Ponte sa...

Jodå, sådan har man haft i munnen, känns lite märkligt, men men...