söndag 6 mars 2011

Tungkyss med en dam!

Kom hem på torsdagsmorgonen, fick 3 timmars sömn, till ICA för att köpa lunch och middag till 2 dagar. Eftermiddagen i den Trevliga baren var trevlig, men kvällen blev väldans stilla och tradig. Traskade till den Vilda baren för nått litet innan jag tog nattbussen hem jättetrött. Somnade och sov större delen av resan.

Väl hemma i säng blev det ytterliggare 4 timmar innan det åter bar iväg till ett marathonpass i den Trevliga baren. Vi hade en liten happening, så chefen hade fixat hela dagen och allt var klart redan en timma innan vi öppnade.

Rejält med folk hela kvällen och Ponte fick en dam som hatade svenskar (hennes tidigare man hade nämligen stuckit med en svenska). Var hur trevlig och snäll förra gången hon var på besök så denna gång hade jag övertygat henne att svenskar inte var så illa. Det hela slutade med att jag fick tre rejäla tungkyssar...

Chefen var närvarande större delen av kvällen så han hjälpte till med lite röjning av glas och dessvärre skulle han in och blanda sig ett par gånger. Det går nämligen inte att jobba två personer bakom baren eftersom platsen är mycket begränsad så man är bara ivägen för varandra.

Kvällen slutade i försäljningsrekord för min del, 25% mer än jag någonsin lyckats med tidigare. Chefen och hans kompis blev sittande efter stängningstid, det rubbade mina cirklar en aning, så allt tog bara längre tid än det brukar. Nu gjorde det inget eftersom jag var ledig lördag, men ett litet irritationsmoment var det allt.

Fortsatte till Dansbaren och fick en hemgångsöl innan jag tog tåget hem.

2 kommentarer:

Kim sa...

Så nu kallar du dig bisexuell.

Ponte sa...

Inte direkt, snarare vanärad