söndag 6 juni 2010

Sex med någon på golvet

Sent på lördagsnatten efter mello-festen nådde vi utisens studentrum. På vägen från tåget hade han informerat mig om att hans kompis varit jättefull tidigare på kvällen och slaggade nu på en madrass i rummet. Men väl där hamnade vi i säng i alla fall, en omgång sex blev det medan kompisen sov på golvet en meter från sängen. Kändes lite udda, men vad gör man inte.

Så sov vi ihop, i sked bitvis, sängen var inte så bred nämligen. Efter ett antal timmars sömn vaknade vi, hade morgonsex och kompisen låg fortfarande på golvet och sov. Så klev vi upp, jag traskade naken till herrarnas och när jag var där vaknade kompisen (vet inte om han sov medan vi hade morgonsex, men hursomhelst). Så jag fick traska naken tillbaka till sängen medan två personer såg på och med fönstret på vid gavel.

Efter lite snack kände jag mig mycket mycket hungrig och valde att tacka för mig och ge mig av.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Skeden.
Jag behöver den.
Nu.
Du har det så bra.

Ponte sa...

Sånt är alltid trevligt. Hoppas du lyckades hitta något hunkigt att slingra dig omkring...