onsdag 2 juni 2010

AW igen

Igår kom jag på (av någon dum anledning) att det skulle vara en bra dag för After Work. Så jag tog bussen till den Vilda baren och lärde mig under kvällen att i Danmark är tisdag den lugnaste dagen i veckan på barerna. Men nu har jag koll på det kanske.

När det nästan var dags att gå hem köpte en av stammisarna en öl till mig, så jag var så illa tvungen att stanna kände jag. Var hemma halv ett inatt och på vägen hem sprang jag givetvis på plåstret från helvetet och fick stå ut med honom den sista halvtimman. Han är ju helt hopplös och ljuger gör han. För han var mer onykter än mig och berättade tre olika versioner av vad han gjort under mellokvällen i lördags. Jag vet att en av dem inte stämmer, för jag såg honom i Köpenhamn den kvällen nämligen.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Lita aldrig på ett plåster.

Ponte sa...

Det gör jag inte, han är bara dum, irriterande, , överkåt och uppmärksamhetssökande.