onsdag 2 juni 2010

En helt ovanlig onsdag

Idag blev det ingen AW, men jag hade imorse jättetrassel med mina tåg, signalsystemet bröt ihop så vi färdades en ganska lång sträcka i promenadtempo. Blev en kvart försenad till jobbet och givetvis var chefen där hela dagen (för första gången sedan påsk). Typiskt. Men det kanske är lika bra att träna för spårarbeteshelvetet sätter igång på måndag.

Annars avlöpte dagen lugnt, blev klar med det största nu pågående projektet, väntar nu bara på att chefen ska pilla till det sista så kan vi lämna det bakom oss, ska bli skönt.

Var lite trött, lite törstig och fruktansvärt hungrig efter min allt för långa blöta afterwork igår. När klockan var 11 var jag i tvivel om huruvida jag skulle överleva fram till lunch eller inte utan att svälta ihjäl. Det gick bra, man har lite att ta av...

Det var varmt och soligt till skillnad mot gårdagen då det skulle ha varit varmt och soligt med piss-regnade hela dagen. Nu läggdags

2 kommentarer:

Kim M sa...

"Man har lite att ta av", med betoning på "lite".

Ponte sa...

Jodå, det finns en del "döfläsk"...