onsdag 29 december 2010

Tredjedag jul

I måndags efter 6 timmars sömn i samma säng som Ridaren och hans "herrvän" blev det till att traska till jobbet igen, denna gång i den Trevliga baren. Dagen blev väldigt händelselös.

Efter 13 timmar där blev det en tur till den Vilda baren där det var rätt så festligt strax före stängning och sedan blev jag kvar och hjälpte till att göra kvällsredovisning (något jag måste lära mig någon gång). Inget stämde, så det var rätt meningslöst att jag var med...

Fortsatte till Dansbaren där hälften av gästerna var bekantingar, men ganska trevligt blev det väl. Tog första tåget hem och blev bara 20 minuter försenad på vägen, måste räknas som ovanligt bra när man har DSBFirst som leverantör...

2 kommentarer:

Kim sa...

När du tar över redovisningen så stämmer allt.

Ponte sa...

Det vet man aldrig, vi får väl se första gången jag sätter igång med det...