tisdag 21 december 2010

Torsdag-Fredag

I torsdags jobbades det i den Vilda baren på eftermiddagen och den tidiga kvällen. När avlösaren dök upp tänkte jag ta plats på andra sidan bardisken en timma och sedan dra mig hemåt. Först blev jag lite hetsad av en del kunder och gick till slut med på att ta av mig byxorna. Jockstrap och chaps räknas väl som välklätt eller?

Nu blev det två timmar istället för en och när jag nådde stationen var det megatrassel med tågen. Traskade tillbaka och bestämde mig för att ta första tåget hem på fredagsmorgonen. Men en av bekantingarna i baren erbjöd mig att dela säng och så blev det.

På fredagen blev det jobb i den Vilda baren igen, och de sista timmarna jobbade jag iklädd jockstrap och chaps. Några av stammisarna kastade mynt på golvet för att se min nakna bakdel i vädret, men det måste de ju få...

Hade en inbokad dejt på kvällen, men han dök inte upp, så den utlovade sovplatsen blev inte av... Begav mig hemåt istället och det var återigen megastrul med tågen, blev mer än en timma försenad.

HATAR dsbfirst. Ledningen för det skräpbolaget borde kastreras och hängas i närmsta kontaktledningsstolpe!

Inga kommentarer: