onsdag 29 december 2010

Resten av julen

Juldagen spenderades hemma, sov större delen av dagen.

På Annandagen blev det till att pallra sig ur sängen och ge sig av till Köpenhamn för att jobba i den Vilda baren.

Dagen blev trevlig och jag fick lite väl många shots... Ponte jobbade återigen i jockstraps, chaps och bar rumpa. Hade en hel del gäster som kom och gick, men jag tror inte att dejten var en av dem, så det projektet är nu officiellt nedlagt.

När det var dags att gå hem dök Ridaren upp och undrade om jag inte kände för att sova hemma hos hans "herrvän" (Ridaren skulle också sova där), och det kändes just då lockande. Vi blev givetvis till stängningstid och sedan skulle vi "titta förbi" Dansbaren och blev där till 5.30 på morgonen.

Hamnade i samma säng som Ridaren och hans "herrvän" (som jag förövrigt också känner från diverse barer), fick 6 timmars sömn.

2 kommentarer:

Kim sa...

Nån gång dyker jag nog upp och ser dig iklädd den där slyniga arbetsuniformen.

Ponte sa...

Det tycker jag du skall göra. Surprise me!