söndag 21 mars 2010

Misslyckad och Foernedrad

Saknar alla oe, aa och ae bokstaever denna gaang. Kaenner mig just nu mycket ointressant och o/oenskad. De enda som ville hitta paa naatt med mig i bastuklubben var en arab 40+ med jaettemage, en gammal gubbe med haar paa ryggen och en dansk med hornbaagade glasoegon, vilket ju gaar fetbort.

Det aer foernedrande att inte ens hitta naagon som vill ha en paa en sexklubb, men saa aer livet. Man aer foer gammal och tradig helt enkelt... Snart hemgaangsdags, faar smaelta mitt totala misslyckande imorgon helt enkelt. Varfoer ska det vara saa svaart, ville bara hitta naatt spaennande och naer inte det haende hamnade jag haer och inget fint ville ens moeta min blick.

Imorgon aer det soendag och Ponte kommer att sova hela dagen, bara saa ni vet...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Oh käre vän.
Du får ju till det nio gånger av tio! Detta var den tionde!

Ponte sa...

Nja, det vill jag väl ändå inte påstå...