tisdag 30 mars 2010

En AW igen

Igår kom jag på att det var läge att ta sig en After Work trots att det var måndag. Begav mig till den Vilda baren och träffade på lite stammisar. Det blev lite småtrevligt, danskarna är ju glada för att munhuggas och driva lite med varandra.

Så kom någon på att det skulle spelas tärning och det klart man hängde med på det. Först var vi 3 som spelade och efter 20 minuter hade någon förlorat och fick bjuda på shots. Så skulle det spelas igen och jag bestämde mig för att vara med, det var trots allt 45 minuter kvar tills jag skulle hem. Nu var vi 4 som spelade och det tog 75 minuter, så jag fick helt enkelt ta ett senare tåg.

Stupade i säng hemma strax före kl 1 inatt, våldsamt trött. Tur man har tredagarsvecka...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Njut tredagarsveckan... Jag kör fjortondagars. Jag är hemma om nätterna.

Ponte sa...

Jag njöt! Och var jättetrött