onsdag 20 maj 2009

Fin bakdel i skinnbyxor

Fredagens utgång blev ganska kort. Efter att ha sovit allt för få timmar kände jag inte för att sitta hemma och se tradig TV-underhållning utan stack till Köpenhamn även om jag borde ha stannat hemma. Hamnade i kvällens första bar och var lite överraskad över att det trots allt var så pass många människor ute, men de var i två stora sällskap plus lite stammisar. En av stammisarna blev riktigt ilsken på någon av för mig oklar anledning och meddelade att "det är inte ofta han anklagar någon för att vara idiot, med du är fan mig det störst rövhål jag träffat". Sedan gick han hem...

Det var också en mörk man med mycket fina tajta skinnbyxor i baren, så jag hade nått att snegla lite på... När han och hans kompis traskade iväg gjorde jag det också, så jag kunde se hans bakdel röra sig 10 meter längre fram, men halvvägs till nästa bar mötte jag en bekanting som meddelade att de båda barerna jag hade tänkt mig var i det ena fallet knökafull och i det andra fallet dötrist. Så jag valde att hänga med honom till nått annat ställe.

Vi snackade lite och drack lite och sedan skulle han hem, jag traskade vidare till stället han tyckte var tråkigt, och det var det väl också. Ett gäng tyskar, några stammisar och några märkliga människor. Återgick istället till kvällens första bar, konstiga människor också där...

Träffade en av dem som säljer sin kropp, hade aldrig hoppat i säng med honom även om det var gratis, men det är ju en annan historia. Han är runt 40, ser inte bra ut på något sätt, men visade sig vara rätt trevlig iallafall. Det blev en hel del shots, lyckades ducka för ett par av dem och de båda bartenderna höll sig i disken eftersom de vinglade lite...

Stannade till stängningsdags och den då ganska svettiga bartendern satte en ny öl till mig när barförsäljningen stängde, uppenbarligen för att jag skulle bli kvar en stund till och när kunderna gått och jag snackade med honom så kröp han ner, öppnade mina byxor och började suga. Bestämde mig för att låta honom hållas i en minut, så jag räknade ner sekunderna och tackade sedan för bra betjäning...

Traskade vidare till dansbaren där det också var en massa konstiga människor. Först blev det slagsmål mellan en heterokille och hans tjej (om jag fattade diskussionen rätt), killen blev utslängd, tjejen lämnade baren ett par minuter senare och slagsmålet satte igång igen ute på gatan. Ett tag senare var det två killar som slogs, var inte riktigt med på vad som hände, men den ena blev utslängd iallafall.

Träffade på manshoran igen, men han verkade ha en potentiell kund på kroken (en yngling!). Så hörde kulturkillen av sig, så jag berättade var jag befann mig och han dök upp iklädd en lila hårig hatt... Efter en stund tyckte han att jag skulle följa med honom hem, så jag hängde på honom till nattbussen. När vi fått plats dök biljettkontrollörer upp, det har jag aldrig ens hört talas om på en nattbuss. Nu gjorde det ju inget, jag hade ju biljett...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Manshoran kan nog det här med att knulla.

Och den där bartendern - hahaha.

Ponte sa...

Kanske kan han det, men jag tror jag avstår från att få veta...