onsdag 27 maj 2009

En böggåva från högre makter

Det verkar som om jag lyckades flytta gam-bei historien från fredag (då det hände) till onsdag, aj då...

Nåja, när jag lämnat baren på fredagsnatten bar det av till dansbaren och mötte Ridaren som dagen till ära var uppklädd i MC-skinnställ vilket måste ha varit äckligt varmt, jag svettades där inne i jeans och T-shirt, men han spelade macho och cool trots att pannan var klart fuktig. Anledningen till att jag hängde med honom var att ännu ett plåster satt i baren och valet var inte så svårt om man säger...

Efter det mötte jag kinesen och hans snygge kompis, och traskade själv till nattklubben. Väl där sprang jag på ett plåster igen, men han var inte så glad på mig eftersom jag förra gången sagt att jag skulle köpa öl och istället åkte hem för att slippa dela tåg med honom. Han började ragga på någon äldre man istället, vilket var utmärkt.

Träffade som vanligt brasilianens kompisar (de är mer än stammisar tror jag). En kille som tydligen ansåg sig själv som Guds gåva till bögarna, dansade ensam på dansgolvet, slet av sig tröjan ibland för att visa att han varit på gym och stod framför speglarna putandes med munnen och flirtade med sig själv. Vet inte om han fick nått napp, han var inget i min smak iallafall...

Till slut var det dags att gå hem, traskade i god tid så jag kunde få nått ätbart på 7-eleven, men på vägen mötte jag Lammis som också var på väg hem, så jag missade maten och fick ta långa benet före för att komma ner på stationen 1 minut innan tåget gick. Snacka om att det var gott med en rejäl frulle när man kom hem...

4 kommentarer:

Kim M sa...

Den dansande mannen låter riktigt läskig.

Ponte sa...

Nejdå, inte läskig, bara utrustad med ett allt för stort självförtroende accentuerat av en rejäl dos alkohol och vetskapen om att ha varit på gymmet mer än 10 gånger under vintern.

Kim M sa...

Själv håller jag nollan.

Ponte sa...

Vem gör inte det, tror jag är på minus...