fredag 17 augusti 2007

Rapport från Norrlandsresan

Nu har jag iallafall kommit hem och det känns bara helt underbart. Släktingar har man inte fått välja själv och det är på sätt och vis lite trist, men å andra sidan har de ju fått utstå mig i 4 dagar, det kan inte vara lätt... Fast fördelen med släktingar är ju att de inte heller har fått välja mig, de har ju ett litet ansvar att backa upp mig i vilket fall.

Jag har kommit på mig själv med att vara allt mindre road av att flyga, men tåg från Skåne till Norrland tar ju en jäklans lång tid, så vi får se hur det blir nästa gång. Men jag har fått klappa hästar, äta gröt, höra långrandiga historier som jag hör förr och annat som man kan leva utan...

Specialinfo till Tennis, Henry's elshop har bytt namn för han Henry har sålt butiken.

Inga kommentarer: