måndag 20 augusti 2007

En len rumpa i sängen

När Vikingen hade gått, så snackade jag med ett par personer i baren som jag är bekant sedan tidigare och efter ett tag såg jag en kille jag varit på dejt med en gång och kom fram till att jag skulle vara trevlig och snacka skit med honom en stund, han är rätt ok berusad, men tråkig så klockorna stannar i nyktert tillstånd.

Han hade hittat en amerikan och en dansk, så jag joinade in i sällskapet och vi hade riktigt trevligt en stund, gick vidare och där dök det upp mer folk som någon kände och när baren stängde vid 5 så snackade vi ett par minuter utanför tills det dök upp en taxi som exdejten och någon annan hoppade in i och körde iväg. Fick senare veta att de åkt till cruisingparken och haft sex, också ett ställe för sådant...

Jag hängde på de båda andra till nattklubb och när de stängde vid 7 följde jag med dem hem. Visste inte riktigt vad som väntade, men det visade sig att amerikanen var bodde hos dansken den veckan han var där. Jag vet sedan tidigare att svarta män har den lenaste rumpan och den här var inget undantag, men jag har aldrig haft sex med någon med rastaflätor, så det var något nytt.

Men fyllesex är jag inte så bra på och inte på bakissex heller, speciellt inte efter att ha druckit en massa öl och 2 koppar svart kaffe som enda i näringsväg på 20 timmar och blodsockernivån är på minus. Men jag gjorde mitt bästa och han bara låg där och log... Gud vilken träningsvärk jag har i magmusklerna, måste börja ha mer sex för att träna.

Han var inte blyg av sig, han påbörjade en avsugning när den andra killen satt framför datorn i samma rum, men jag bestämde mig för att inte vara blyg heller, det var inte läge för det efter 4 dagar hos föräldrarna och ett avslutat förhållande, allt under samma vecka. Så fram på kvällskvisten skulle jag gå hem men något kom i vägen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så fucking vågad!
LÄR MIG!

Ponte sa...

Nejdå, jag är bara blyg och feg och följer med strömmen...

Anonym sa...

Sex är ett mycket bra sätt att träna på. :-)