söndag 12 augusti 2007

Flyg och flyg

Så sitter man på Arlanda och har trist trist och trist. Men någon hade lämnat en surfbiljett med 15 min kvar på så jag har helt enkelt beslagtagit den... Hoppas det blir bra väder nu i Norrland och jag hoppas verkligen på jättetjocka möln imorgon förmiddag så jag kan ta sovmorgon, för det här håller banne mig inte.

Hann med att duscha, piffa till mig, packa min väska, vattna blommorna, och packa upp köpenhamnsväskan under de 55 minuter jag hade mellan hemkomsten från Köpenhamn och avmarschen mot flygbussen. Gud så stolt jag är!

Har en massa historier från helgen, men de kommer senare, gud så jobbigt att umgås med folk ibland, de kan vara såååååå jobbiga speciellt när de är onyktra...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var inte illa pinkat!
Jag ser med spänning fram emot dina berättelser.

Ponte sa...

Hmmm, vet inte om det är så mycket att se fram emot...

Anonym sa...

ÅÅhh vad härligt att få åka till norrland! =)

Ponte sa...

Tennis - Sådär, passerade dina hemtrakter för en halvtimma sedan...