fredag 29 april 2011

Veckan

Denna vecka har Ponte arbetat tisdag, onsdag och torsdag, är nu på jobbet igen och kort och gott skittrött... Den där söndag-måndagsturen var inte riktigt vad jag behövde kan man säga.

Igår hade jag en trevlig engelsk gäst som fick sitta kvar en stund efter stängningstid. Kände verkligen för att hitta på nått, men det hade jag bara inte pallat. Han kommer förbi igen idag, men jag är skeptisk till att det blir till något, är bara såååå sliten...

Orsaken till 4 arbetsdagar i rad är att chefen är sjuk. Igår sålde jag slut på nått och dessutom var det ett par andra flaskor med inte så mycket i. Var på 3 olika butiker idag före jobbet för att köpa in, men det hade jag inget för. Chefen hade rest sig från sjuksängen och fixat med allt... Nåja, det blir säkert sålt förr eller senare.

Nu återgår jag till mina gäster!

4 kommentarer:

Kim sa...

Tack för senast, unge man.
Härligt att ha fått se en liten del av din väldigt vilda värld!

Ponte sa...

Du skulle ha kommit förbi i söndags, vet inte vad som hände...

Kim sa...

Då satt jag bakis på tåget...

Ponte sa...

Härligt ;)