torsdag 7 april 2011

Sexklubb en onsdagsnatt

Efter 4 timmars sömn på onsdagsmorgonen vaknade Ponte pigg som en nötskrika. Skulle vara i Köpenhamn på kvällen och jobba i den Vilda baren, men jag åkte 2 timmar tidigare för att titta förbi den Trevliga baren som hade kaffeklubb för stammisarna. Det blev en trevlig stund.

Så vidare till den Vilda baren för ännu ett nattpass. Inte många gäster när jag dök upp, men sedan välte folk in och ett par timmar var det mycket festligt. Lemlekaren från helgen dök upp med aftonens dejt, han blev lite överraskad över att hitta mig bakom baren.

När stämningen lugnat sig påtagligt dök en turist upp och undrade om det fanns några bra sexklubbar i närheten. "En onsdagsnatt efter midnatt, knappast något spännande" var mitt svar. Men han skulle absolut till nått, så jag skickade honom till Bastuklubben...

Efter stängning blev det åter ett besök på Dansbaren och blev kvar till stängningsdags igen, men men. Det var trevligt iallafall.

Idag blev det långsömn och imorgon blir det antagligen också en del sömn så man är pigg till helgens marathonpass...

2 kommentarer:

Kim sa...

Du borde arbeta som aliassättare.
Senaste tillskottet i din enorma samling: Lemlekaren.
Ha ha ha.

Ponte sa...

Ska genast se om det finns några lediga jobb i kategorin aliassättare...