fredag 29 april 2011

Mer påskfest

På söndagen efter 3 timmars sömn bar det av till ett 13-timmarspass i den Trevliga baren. Det blev en ok kväll och efter stängning bar det av till Dansbaren igen givetvis.

När jag funderade på att åka hem träffade jag min chef från den Vilda baren i mycket glatt tillstånd. Så föll en het latino min väg och hemgången sköts på framtiden. Hångel blev det och jag följde honom till stationen på morgonen. Traskade till mitt tåg, men det kom ett åt andra hållet och Ponte kunde inte motstå frestelsen att bege mig till Morgonvärdshuset. USCH!

Efter några trevliga timmar på Morgonvärldshus var det läge att åka hem, men först skulle det ju ätas. Och efter maten kände jag för att fortsätta, givetvis, och hamnade på den Posha baren (dit jag aldrig annars går). Efter det blev det den Vilda baren och en massa shots vilket ledde till att Ponte berättade tradiga historier för folk intill midnatt.

Kom hem, fick sova några timmar och var rätt slut på jobbet på tisdagen...

Inga kommentarer: