fredag 8 april 2011

Lite blandat

Kom på att jag skulle inhandla en T-shirt idag. Efter 45 minuter i samma butik och 1100 kr fattigare kom jag hem med en T-shirt och 2 par jeans. Det är som det brukar, kan aldrig hitta tröjor, bara byxor...

Nu behövdes byxor även om jag har närmare 20 par jeans, de första månaderna som bartender gick jag ner 6 kilo, dvs min lilla rumpa försvann, därav byxbehovet.

Känner en stor lust att åka till Köpenhamn och festa loss ikväll, vet inte om det är så smart när man har en marathon-helg med 3 timmars sömn mellan passen framför sig.

Har förövrigt varit sugen på pizza sedan jag hamnade på cortison-kuren, men 4 gånger på 2 veckor känns kanske som ganska tillräckligt.

Det blåser på rätt rejält idag kan jag tillägga...

2 kommentarer:

Kim sa...

Pontes lilla röv är nog snart tillbaka.

Ponte sa...

Många pizzor små så...