onsdag 20 april 2011

Ponte som rentboy?

I söndags tjänade jag 13000 kr på en halvtimma hemma hos en av de äldre stammisarna från den Vilda baren.

Klev upp tidigt, var trött som jag vet inte vad, somnade på tåget TILL Köpenhamn, det har inte hänt förr. Tog mig till den äldre stammisens lägenhet och så kollade vi igenom min danska deklaration med resultatet att jag istället för att behöva betala 6500 i restskatt får jag tillbaka nästan samma belopp. En mycket produktiv halvtimma som kostade mig en flarra whisky.

Så blev det kaffe på den Trevliga baren och sedan eftermiddagspass i den Vilda baren. Blev sedan hängande, givetvis, och sköt upp min hemresa till sista tåget.

I måndags efter några timmars sömn blev det ett trött 13-timmarspass i den Trevliga baren som var oväntat välbesökt för en måndag.

Efter det utgång på Dansbaren tillsammans med Ridaren och första tåget hem.

Behöver jag tillägga att jag sov hela gårdagen?

3 kommentarer:

Kim sa...

Aha!
Men jag tror ändå att du skulle håva in enorma stålar som rentboy. Du är så snygg, "kunnig" och flexibel!

Ponte sa...

Tveksamt, lär inte bli rik på det...

Kim sa...

Dessutom har du en jättesats att leverera.