fredag 26 januari 2007

Usch för fula gubbar

Fick just ett sexerbjudande från någon 56-årig rejält fet dansk som bor på Jylland och skriver att han är bra i sängen. Tror INTE att jag nappar på det... Nästan bara freaks som skriver utan att jag skrivit först. Trött man blir.

- Du dansken, jag är typ lika intresserad av att hoppa i säng med dej som med Alice Timander dvs inte alls... Inte för att det är nått fel på dej Alice, men du saknar snopp.

Inga äckelgubbar för mej, men man kanske hamnar där själv en dag, sitter på hemmet, har bara rullatorn att jucka mot och har en antik DVD-spelare så man kan titta på porr (de apparater som finns då kommer vara påtok för komplexa för nån i min ålder). Fast med lite tur kanske det finns servicehus för bögar då, det kan nog vara ett skoj ställe... Gruppsex mellan 4 st 90-åringar måste vara nått att skriva hem om!!

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

I know.
Fula gubbar finns det gott om.
Men lite underhållande är det faktiskt.

Unknown sa...

Jag är helt på för att starta bögservicehus att avsulta mina dagar på! Gärna i lämplig miljö, till exempel på Mykonos. Motion till omsorgsministern?

Ponte sa...

Han hade faktiskt ingen bild på sig naken (som tur var)...

Jag tror jag har en idé om bögservicehus, ska fundera klart först...