måndag 15 januari 2007

sexiga muskler i baren

Skrev i mitt förra inlägg om Sex Tips for Gay Guys och har försökt applicera det under en halvvild helg. Måste säga att det fungerade rätt bra, jag har aldrig tidigare tänkt på roller i baren, beroende på var man står och vad man gör. Allt blev plötsligt så tydligt.

Däremot har jag slumpen (eller ödet) att tacka för ett rätt val. Satte mig i baren på en av 2 lediga stolar. Snackade med killen bredvid, hans kompis dök upp, någon jag spanat på mer än en gång och alltid tänkt, "ingen mening att göra ett försök, han kan få vem han vill, jag har inte en chans i hans värld". Den här gången följde jag med en kille på 100 kilo, bara muskler, vars biceps är som mina lår hem och stannade över natten. Vem kan motstå en svart man i svarta skinnbyxor...

Ska nog se till att välja rätt stol i baren också nästa gång!!

Inga kommentarer: