onsdag 24 januari 2007

Mer sex till folket!

Känner mig oslampig idag, måste göra något åt det till helgen, det här går ju inte. Ska på dejt på lördag, så nog blir det sex, men nått saknas... Att ha ett distansförhållande som inte ens är ett förhållande utan fortfarande på ett lättare dejtingstadium och träffas max en gång i månaden (lördag kväll + söndag) eftersom den andre är ytterst busy med fester, resor osv, känns helt meningslöst, så jag tror lördagens dejt blir den sista. Mycket pga att jag redan satt igång att dejta andra eftersom jag inte pallar med att träffas max en gång i månaden. Min tid känns för dyrbar på nått sätt...

Man kanske skulle vara lite wild and crazy idag och nappa på ett av de erbjudanden som dyker upp genom
Qruisern , fast just idag lär det ju inte komma nått intressant...

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Ajaj, ett distansförhållande som inte är ett förhållande.. vad är det då? Bara distans? Inte bra. Avveckla bums.

Ponte sa...

Det är det som är helgens plan. Men är man världens veligaste (typ centerpartistextremist "jag har alltid velat...") och träffar någon trevlig, rätt snygg, rätt bra i sängen och fantastisk på att laga mat så tänker man efter rätt många gånger, men nu får det vara nog. Så kan man slampa till det med gott samvete ett tag framöver...