måndag 29 januari 2007

Alkosex

Det blev en del alkointag i lördags, men jag och polaren hade turen att hamna i en trång passage i baren... Så alla som gick förbi gick att rumpklämma utan att de direkt märkte det så tydligt. Betyder det att jag är på väg att bli en ful gubbe eller att det blivit för många tequila? Det känns som om sex gör ondare och ondare för varje gång, frågan är om det finns någon bra lösning eller om man får övergå till celibat? Eller ska man träna mer?

Lyckades inte avsluta distansförhållandet som inte är ett förhållande, bara distans, men men. Jag ser det nu enbart som en kk-relation, vilket innebär att här ska det minsann slarvas under våren, sabla otur att det vill göra så ont hela tiden... Fungerar "zon" i sådana här fall??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Rumpklämma är bra! Mer sånt!

Kim da Costa sa...

Jag har aldrig testat Zon. Är lite skeptisk till hela grejen.
Å nej, bli inte en arselklämmare! För några år sedan var det en mogen man som strök runt på klubbarna och han klämde alltid på gossarnas könsdelar. Det var mycket obehagligt. Nej, nej. Du ska inte bli en sån.
Du får onna innan du går ut. På så sätt slipper man desperat agerande + könisar.
:)

Ponte sa...

ohhhh, nu får jag dåligt samvete... Men till mitt försvar så tror jag inte det var nästan någon som insåg att det var min hand och inte mitt knä de klämde sig mot. Och jag får skylla på många tequila kanske... Farbror Kim, jag ska genast sluta!

Kim da Costa sa...

Farbror klappar dig på axeln.