torsdag 9 september 2010

Lemlek i baren

Efter att ha fått lite mat på vägen, nådde jag baren med den trevlige bartendern där den rolige jobbade på söndagseftermiddagen. Träffade återigen mannen som gav mig jobbet och blev presenterad för några av hans stammisvänner.

Blev kvar ett par timmar eftersom det började ösregna. Fortsatte sedan till den Vilda baren och när jag hittat någon fin kille att snacka med dök Trekantskyssaren upp och lade beslag på mig med en lång historia om någon av pojkvännerna. Den fine gav upp och gick. Jag är helt enkelt för snäll tydligen…

Efter en stund träffade vi på en engelsman och 10 minuter senare satt vi alla tre nakna i baren och lekte med varandras lemmar lite sådär. Det gick snabbt… Men efter en stund hamnade Trekantskyssaren och engelsmannen på herrarnas en kvart medan jag klädde på mig igen trots att några av stammisarna tyckte att jag borde låta bli. Någon skam i kroppen har man väl, nja kanske ibland. Trekantskyssaren gick och det blev mer och mer stilla, en söndagskväll i augusti kort och gott.

Hamnade i snack med någon dansk som var rätt trevlig till en början, men mer och mer långrandig efter ett tag. Han kunde inte förstå det där med sexdejter och sånt. Om han tog någon i säng var det av kärlek enbart. Kände inte att jag skulle opponera mig utan höll mig tyst och fin. Han hade inte varit med 3 timmar tidigare när jag var naken…

Till slut kände jag inte för mer, så jag begav mig hemåt och hade så avverkat ännu en pride helg, ännu en helg som score-mongol…

Inga kommentarer: