torsdag 30 juni 2011

Mer sprit

Lördagen spenderades hemma i sängen och jag lyckades inte komma mig för att ge mig ut på en kvällspromme så jag vaknade tidigt söndag morgon med ont i ryggen igen. Måste röra mig när jag har slappdagar.

På söndagen "ramlade jag i" igen. Tänkte att det skulle bli en lugn och stilla affär i den Vilda baren då chefen och hans vänner skulle på nått evenemang. Det visade sig att det slutade tidigt på eftermiddagen, så de dök upp en timma efter jag öppnat. Tror jag fick mer än 30 shots på några timmar och blev sittande i baren med några trevliga människor.

Det blev stängningsdags, vi fortsatte på Dansbaren och alla andra gick hem. Träffade Ridaren och hamnade i säng med honom och hans man (men vi sov bara).

Efter 6 timmar i bingen, osedvanligt bakis måndag morgon var det till att hoppa i duschen, till McDonalds, förbi Netto och till Den Trevliga baren. Var verkligen inte på G om man säger. Efter några timmar på jobbet kändes allt lite bättre iallafall...

Hade 2 australiensare på besök i baren, de kom in, tittade på mig och sa "It's you from the Wild Bar yesterday". De var trevliga att snacka med. Annars en del turister och enormt dött. Nådde sista tåget.

Tisdagen bjöd också på en mycket stilla kväll och Ponte var lite disträ så jag hade inte förberätt stängningen och insåg när allt var klart att sista tåget går om 5 minuter. Det går att springa till stationen på 5 minuter, men det hade jag inte ork och energi till.

Gick istället till den Vilda baren, fortsatte till Dansbaren och var hemma i säng 9.30 på onsdagen

Inga kommentarer: