torsdag 30 juni 2011

Måste ta itu med allt

Jag har en gigantisk lista på saker att göra och just nu när jag jobbar nästan varje dag rycker folk i mig hela tiden. Idag skulle jag ha fixat en del saker, men väninnan ville absolut träffas på eftermiddagen och när vi var klara var det försent att ta itu med något.

Imorgon ska jag jobba och sedan ta en tur hem till Spicy för att sova hos honom för han vill absolut träffas så snart som möjligt. "Ponte Älsklig!" säger han alltid när han ringer...

Har också pressat in kompisarna R och G som jag inte sett sedan i höstas nästa helg och jag ska jobba extra på måndag. Turligt nog har jag bytt bort mitt onsdagspass, så jag har 2 dagar nästa vecka att fixa allt inför semestern.

Passet ska hämtas, ska på biblioteket och skriva ut ett par gay-maps, ska köpa skor, ska tvätta, ska packa väskan, ska inhandla en hop andra saker man behöver osv. Det blir nog fullt upp kan jag tro...

Nu är det läggdags så jag klarar att jobba 5 dagar i rad.

2 kommentarer:

Kim sa...

Spicy hade jag nästan glömt!

Ponte sa...

Honom glömmer jag nog aldrig...