fredag 3 juni 2011

Kvällen före lön

Söndagen spenderades i sängen eller soffan, Ponte var inte så pigg kan jag meddela.

Vaknade mitt i natten till måndag och hade rejält ont i ryggen, lyckades inte sova mer än 5 timmar, inte bra. Ryggontan släppte efter ett par timmars jobbande turligt nog.

På måndagen var det åter ett pass på den Trevliga baren och jag hade killen på upplärning där igen. Gästerna verkade glada för honom, han är mycket mer naturligt snackig än mig och dessutom väldigt trevlig. Däremot är han ingen stjärna på huvudräkning, vi får se hur det kommer att funka...

Nu kunde vi gå igenom stängningsrutinerna ordentligt denna gång, men sista tåget hann jag givetvis inte med. Gick istället till den Vilda baren (där det var stilla) och sedan till Dansbaren. Vi var 2 personer den sista halvtimman innan jag tog första tåget hem, så det var ingen stor dag kvällen före lön.

Inga kommentarer: