torsdag 23 juni 2011

En vecka

Nu är jag återigen långt efter, men här kommer en snabb uppdatering:

Tisdag för två veckor sedan jobbade jag i den Vilda baren, tror det var rätt stilla. Vidare till Dansbaren och så till Morgonvärdshuset där jag blev sittande till tidiga eftermiddagen.

Åt pizza, tittade förbi den Trevliga baren och fick gräddtårta. Upptäckte att jag var så sanslöst mätt att öl inte längre var ett alternativ. Lade mig en halvtimma i skuggan under ett träd i en park och fick årets två första myggbett.

Vidare till den Vilda baren, fick en äpplejuice och åkte sedan hem på onsdagskvällen...

Torsdag var det så ett pass i den Trevliga baren, hade en prao som nu börjat. Inget spännande i övrigt. Orkade inte ta nattbussen hem utan gick på Dansbaren, var hemma halvfull kl 7 på morgonen. Efter 4 timmar i bingen var det åter dags för ett långpass i den Trevliga baren, var trött...

Efter mitt pass på fredagen bar det av raka vägen hem, Ponte var skittrött. Lördagen blev i sängen och soffan och kände mig rätt pigg då jag vaknade på söndagen.

2 kommentarer:

Kim sa...

Får man inte i sig en bira så är man verkligen mätt.

Ponte sa...

Oh ja...