torsdag 30 juni 2011

Hängande kaninjuck

Torsdagen (som var Sankt Hans i Danmark) blev lugn och fin och Ponte lyckades nå sista tåget hem, underbart! Hade nästan bara turister i baren eftersom danskarna var ute och brände bål.

Fredagen (som ju var midsommarafton i Sverige) blev också rätt lugn, men överraskande många svenskar var i byn.

Varning! Nedanstående text innehåller homoerotiska skildringar

Efter stängning traskade jag nykter på Bastuklubben, det blev ett märkligt besök. Träffade på någon asiatisk kille som efter lite allmän lek lade mig ner på britsen och började smörja in min bakdel i glidmedel och försökte efter en stund att köra upp en hand i mig. Det gick inte så bra...

Det hela slutade med att Ponte stod med fötterna på golvet, benen rejält isär och ordentligt framåtlutad med huvudet mot britsen samtidigt som killen försökte ta mig bakifrån. Nu var han lite kort, så en stund hängde han över min rygg och juckade som en kanin. Mycket märklig situation och en konstig upplevelse som var rätt så avtändande för mig.

När det hela var över hade jag helt tappat lusten till allt och traskade till mörkrummet för att samla tankarna. När jag åter var lite på G traskade jag ut därifrån och mötte någon jobbig bekanting och lusten var väck igen... Satte mig på scenen i mörkrummet och tillfredsställde mig själv.

Traskade vidare till Dansbaren och sedan hem.

2 kommentarer:

Kim sa...

Kära hjärtanes! Är det inte lemmar så är det nävar.

Ponte sa...

Allt möjligt verkar det som...