onsdag 11 maj 2011

Torsdagsstillhet

Efter några timmars sömn bar det åter av till Köpenhamn för en torsdagseftermiddag i den Vilda baren. Det blev lugnt och stilla. Min dejt från nätet dök upp 2 timmar tidigare än planerat, så han fick fint sitta i baren och vänta.

När jag så klev av mitt pass, tog jag plats bredvid dejten som nu blev lite nervös. Snacket gick inte så bra, men jag kunde inte följa med honom hem eftersom han var gift (med en man) och inte kunde ta hem folk bara sådär.

Det blev hur som helst inget av med dejtandet, men vi ska väl träffas igen och ha sex kanske, vi får väl se... Jo lite hångel blev det faktiskt, inget mer.

När han gått hem blev jag sittande till stängningstid och fortsatte till Dansbaren. Fick veta att incidenten med kollegan dagen innan var långt ifrån den första av den typen, så jag antar att jag gjorde rätt.

Dansbaren var tradig på torsdagsnatten, inget att titta på. En bekanting dök upp och var tradigt full, uttalade vissa märkliga kommentarer om muslimer, han anser dem vara "undermänniskor", orkade inte diskutera med en full människa om sånt klockan lort på natten. Den sista halvtimman var jag den enda gästen och gick vid sista utskänkning så kompisen bakom baren fick stänga lite tidigare.

Inga kommentarer: