onsdag 4 maj 2011

Nyklippt

Idag blev jag klippt, det var den mer maskuline araben (som min dyslesbiska gaydar uppfattar som bög) som fick äran idag. Är rätt nöjd med resultatet... Och med hans bula två dm från mitt ansikte.

Före det blev det kladdkaka med vispgrädde till lunch och nu ska jag igång med att laga min nattmacka. Har dock glömt att ta tid på äggen, så de får koka ett par minuter till.

Snart bär det av till Köpenhamn, ska titta förbi kaffeklubben i den Trevliga baren innan jag beger mig till den Vilda baren för nattpasset. Ska nog flasha min bleka bakdel igen, det ger bra dricks.

Har förövrigt bokat in en dejt (sexdejt inget annat spännande) till imorgon, vi får se om han dyker upp...

2 kommentarer:

Kim sa...

Jag borde helt klart klippa mig oftare.

Ponte sa...

Nejdå, du är så fin som du är!