onsdag 4 maj 2011

Barhångel

Varning! Detta inlägg innehåller vissa homoerotiska detaljer.

De två mörka männen jag träffade på brunchen i söndags var tydligen glada för mig. Det blev inte så mycket snack om man säger, det blev snarare rakt på sak inom 2 minuter... Det hela föregick direkt innanför dörren.

Fick den enes hand i mina underbyxor medan den andre smekte min bakdel. Var klart skeptisk, men lät dem hållas. Ett par minuter senare sög den ene på min lem, jag var inblandad i något liknande på båda de andra vid olika tidpunkter och någon dansk samt en svensk kille blev också indragna i rejält hånglande. Mycket märkligt, men trevligt. Bartendern tyckte vi var jobbiga gäster för övrigt...

Den ena av de två männen traskade hem, svensken var där igen även om hans score för kvällen inte var så glad och det hela slutade med en taxi hem till den kvarvarande mörke mannen men väl där var både han och jag trötta och för berusade för att hitta på annat än att sova. Det var kanske lika bra. Vill minnas det fanns inte mindre än 22 shots på kvällens nota...

Hade jag fått välja hade svensken i hånglet varit den man valt, men så blev det ju inte dessvärre. Han jag hängde med hem var väl inte så läcker, mer "bättre än ingenting" kan man kanske säga.

2 kommentarer:

Kim sa...

DIna "varningar" lockar läsare!

Ponte sa...

Japp, båda mina läsare spänner ögonen i sådana inlägg...