onsdag 11 maj 2011

Långsöndag

Söndagen var trött för min del och mitt 13-timmarspass blev festligare än förväntat. Har aldrig sett min chef så full.

Chefen är lite pryd, men tillsammans med ett par stammisar blev det vilt, och mitt i allt lemvisning till chefens stora glädje. Men efter 2 flarror vin, ca 12 snapsar och en gin&tonic kan man bli lite på lyran.

Det hela slutade med att chefen fick hjälpas hem, tur han inte har så långt...

Efter det blev det åter en radda kritik mot min kollega och sedan blev jag sittande själv de sista två timmarna.

När jag stängt blev det en tur på den Vilda baren, två jättefulla herrar, en stammis och en sovande yngling var de andra gästerna.

Fortsatte till Dansbaren, knappt en gäst, men bra drag på luftkonditioneringen så man fick behålla jackan på. Hade tråkigt.

Kom på det "smarta" draget att sitta kvar till stängningsdags och sedan traska till Morgonvärdshuset. Var trött och ointresserad, men bestämde mig för att hålla ut.

Traskade förbi en porrbutik och köpte en kul tröja, fortsatte till en smörgåsbutik och till sist till den Trevliga baren. Chefen var på jobbet och blev glad över mackan jag hade med till honom. Efter lite snack blev det en tur till den Vilda baren och till slut kom jag hem vid midnatt måndag kväll, mycket trött...

Inga kommentarer: